keskiviikko 23. syyskuuta 2020

Elossa ollaan!

 Hyviä uutisia!

Näyttää siltä, että olen saanut pelini pyörimään ilman kaatuiluja tai suurempia glitchejä, ja näin ollen olen pystynyt pelaamaan Pohjiksia eteenpäin!

Jes jes jes! Ette uskokaan, miten olen kaivannut kakkosen pelailua ja tämän tarinan kirjoittamista. Olen pari pelisessiota pelannut ja kuvannut materiaalia uutta lukua varten, ja ai että kun tuli hyvä fiilis! Luvusta ei puutu enää hirveän paljon matskua, joten ei pitäisi mennä kauaa että saan sen ilmoille. Oikean elämän hidasteet ja ajalliset haasteet tietenkin jarruttavat jonkin verran, mutta aion lähiviikkoina omistaa kaiken liikenevän vapaa-ajan uuden luvun väsäämiseen, jotta se olisi ulkona viimeistään ensi kuun puolella, hyvällä tuurilla jopa jo tämän.

Olen joutunut säätämään grafiikka- ja valaistusasetuksia heikommiksi (koska pink glitch) ja sen lisäksi minulla on uusi kone, näyttö ja kuvanmuokkausohjelma, joten kuvissa voi esiintyä laadullista vaihtelua verrattuna vanhoihin osiin, mutta kaiken muun tappelun ja stressin jälkeen se on pientä. Peli toimii. Se on tärkeintä. (Ja nyt koputetaan puuta ja uhrataan Odinille ja Ukko Ylijumalalle, ettei enempää ongelmia enää tulisi!)

Suosittelen kaikkia, joilla on pink glitch -ongelma (eli peli menee pinkkien meshien täplittämäksi sekasotkuksi tähän malliin), lataamaan Graphics Rules Makerista version 2.0 ja kokeilemaan säätämään pelin asetuksia sitä kautta. Se näyttäisi toimivan minulla. 

Kiitos ja anteeksi kauheasti tämä mahdottoman pitkä tauko! Tässä pieni teaseri, mitä seuraavassa luvussa tuleman pitää:


Nuorenparin hääsuunnittelua ♥

Pikaisiin näkemisiin!

1 kommentti: