maanantai 20. toukokuuta 2013

Väliaikatietoja

Olen elossa yhä, olen olen! Anteeksi, että on ollut hiljaista näin pitkään, olen työstänyt uutta lukua hitaasti mutta varmasti, kuvannut pari kuvaa kerrallaan pelin kaatumiseen saakka ja samalla sörkkinyt ladattuja ja yrittänyt selvittää, mikä niistä kaataa pelin. Ehkä se jonain päivänä selviää. Nyt olen kuitenkin saanut 19. luvusta kuvattua parikymmentä kuvaa ja kirjoittanut hieman enemmän. Tämä etenee kyllä. Kiitokset teille kärsivällisyydestä.

Ja Joel on muuten perijä, jos on unohtunut mainita.

Jees eli (toivottavasti) pikaisiin näkemisiin!

3 kommenttia:

  1. Sivuillani on käynnissä Miss Sims 2 -kilpailu, tervetuloa äänestämään! Jos linkitys käy, niin voin linkittää sivusi! :)

    VastaaPoista
  2. Arvoin vaihto-oppilaan ja arpaonnia suosi Esaiasta!
    Onko vaihtohomma vielä ok? Saatko Esaiaksen minulle parin viikon sisällä, niin saan simin peliini? :)

    Osan tiedoista saankin jo äänestyksestä, mutta mieltymykset, inhokit ja taitopisteet olisi vielä kiva tietää. Lisäksi jos laitat jonkinlaisen tiivistelmän Esaiaksen elämästä, luonteesta ja unelmista yms. Silleen, että voin niitä hyödyntää tarinassa :) Ja jos on jotain, mitä ehdottomasti et halua Esaiakselle tapahtuvan niin sano myös se. Laita nuo tiedot vaikka tekstidokumenttiin ja samaan zippiin kuin sim. Ja sim tosiaan niin, että kaikki custom content on otettu pois :)

    Pakkaan oman simini sitten viikon päästä, kunhan äänestys on ohi... ;>

    VastaaPoista